Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Krzczonów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Krzczonów Spokojna 7 23-110 Krzczonów
Data ogłoszenia
2020-03-06
Termin składania dokumentów
2020-03-17
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe. 

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydata:

1)      obywatelstwo polskie;  

2)      pełna zdolność do czynności prawnych;

3)      korzystanie z pełni praw publicznych;

4)      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)      stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku;

6)      wykształcenie wyższe;

7)      znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, funduszu sołeckim, Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

8)   biegła obsługa komputera;

9)   nieposzlakowana opinia;

Dodatkowe wymagania od kandydata:

1)      dobra organizacja pracy własnej;

2)      odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań;

3)      znajomość prowadzenia dokumentacji w zakresie ochrony środowiska i rolnictwa;

4)      prawo jazdy kat. B. 

Zakres obowiązków

1)      nadzorowanie upraw maku niskomorfinowego – zgodnie z wymogami ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;

2)      przeprowadzanie działań wynikających z ustawy o ochronie roślin uprawnych;

3)      realizacja zadań wynikających z przepisów o ochronie przyrody i ochronie środowiska; prowadzenie ewidencji substancji szkodliwych;

4)      prowadzenie postępowań dotyczących wycinki drzew;

5)      wydawanie kart drogowych dla kierowców i operatorów sprzętu;

6)      ewidencjonowanie czasu pracy kierowców, zużycia paliwa i rozliczanie rachunków pobranych na akup paliwa;

7)      organizacja współpracy z sołectwami, przyjmowanie i przedkładanie do projektu budżetu wniosków o utworzeniu funduszu sołeckiego, czuwanie nad terminowością przedkładania wniosków; 

8)    wydawanie zaświadczeń, sporządzanie zeznań świadków na okoliczność pracy  w gospodarstwie rolnym oraz uwierzytelnienie oświadczeń do spraw rentowych i emerytalnych;

9)      sporządzanie umów dzierżawy pomiędzy rolnikami indywidualnymi do celów rentowych;

10)   szacowanie strat w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej i przekazywania danych do LUW                       w Lublinie;

11)   nadzór i organizowanie  likwidacji dzikich wysypisk śmieci;

12)   prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków oraz umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych przez  właścicieli nieruchomości z terenu gminy Krzczonów;

13)   czynności związane z ochroną i utrzymaniem obiektów zabytkowych;

14)   sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej;

15)   wydawanie decyzji w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanej inwestycji;

16)    administrowanie w zakresie łowiectwa, współdziałanie z dzierżawcami lub zarządcami obwodów łowieckich w zagospodarowywaniu łowieckim gminy;

17)   wydawanie zezwoleń dotyczących prawa czasowego wstępu i zajmowania nieruchomości do przeprowadzenia robót i badań geologicznych;

18)   prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,

19)   wydawanie decyzji na sprzedaż napojów alkoholowych

Wymagane dokumenty

1)      kwestionariusz osobowy;

2)      list motywacyjny;

3)      CV  z dokładnym opisem pracy zawodowej;

4)      podpisane przez Kandydata oświadczenia: 

a)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

b)        oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c)         oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,          

d)        oświadczenie Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych    zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby aktualnie prowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko podinspektora w referacie Gospodarki Komunalnej , Rolnictwa  i Ochrony Środowiska

5)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;

6)      kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w sytuacji, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019, poz. 1282), poświadczone za zgodność  z oryginałem przez kandydata;

7)      kopie innych dokumentów, które mogą mieć znacznie przy rozpatrywaniu oferty, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;

Warunki pracy

1)      pełny wymiar czasu pracy;

2)      praca w godzinach: pn.: 9.00-1700, wt.- pt.: 730–1530

3)      zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

4)      wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Krzczonów;

5)      miejsce pracy: budynek  Urzędu Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7,   częściowo praca w terenie;

6)      praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Krzczonów ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów  tj.  pokój nr 5  I piętro lub pocztą w terminie do dnia 17 marca 2020 roku, do godz. 15:00

Dokumenty aplikacyjne powinny być składane w zaklejonych kopertach z widocznym dopiskiem:

 „ Podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”

Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

Uwagi

Konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Krzczonów.
Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:

I – etap obejmuje formalną analizę dokumentów,

II- etap stanowi merytoryczną oceną kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu konkursu. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Krzczonów.

Załączniki
  • docx pobrano: 30 razy
  • docx pobrano: 18 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Karolina Chmiel
    Dodano do BIP dnia 06-03-2020 14:11:55