Podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Wykształcenie wyższe.
Niezbędne wymagania od kandydata:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych;
3) korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku;
6) wykształcenie wyższe;
7) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, funduszu sołeckim, Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
8) biegła obsługa komputera;
9) nieposzlakowana opinia;
Dodatkowe wymagania od kandydata:
1) dobra organizacja pracy własnej;
2) odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań;
3) znajomość prowadzenia dokumentacji w zakresie ochrony środowiska i rolnictwa;
4) prawo jazdy kat. B.
1) nadzorowanie upraw maku niskomorfinowego – zgodnie z wymogami ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
2) przeprowadzanie działań wynikających z ustawy o ochronie roślin uprawnych;
3) realizacja zadań wynikających z przepisów o ochronie przyrody i ochronie środowiska; prowadzenie ewidencji substancji szkodliwych;
4) prowadzenie postępowań dotyczących wycinki drzew;
5) wydawanie kart drogowych dla kierowców i operatorów sprzętu;
6) ewidencjonowanie czasu pracy kierowców, zużycia paliwa i rozliczanie rachunków pobranych na akup paliwa;
7) organizacja współpracy z sołectwami, przyjmowanie i przedkładanie do projektu budżetu wniosków o utworzeniu funduszu sołeckiego, czuwanie nad terminowością przedkładania wniosków;
8) wydawanie zaświadczeń, sporządzanie zeznań świadków na okoliczność pracy w gospodarstwie rolnym oraz uwierzytelnienie oświadczeń do spraw rentowych i emerytalnych;
9) sporządzanie umów dzierżawy pomiędzy rolnikami indywidualnymi do celów rentowych;
10) szacowanie strat w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej i przekazywania danych do LUW w Lublinie;
11) nadzór i organizowanie likwidacji dzikich wysypisk śmieci;
12) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków oraz umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości z terenu gminy Krzczonów;
13) czynności związane z ochroną i utrzymaniem obiektów zabytkowych;
14) sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej;
15) wydawanie decyzji w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanej inwestycji;
16) administrowanie w zakresie łowiectwa, współdziałanie z dzierżawcami lub zarządcami obwodów łowieckich w zagospodarowywaniu łowieckim gminy;
17) wydawanie zezwoleń dotyczących prawa czasowego wstępu i zajmowania nieruchomości do przeprowadzenia robót i badań geologicznych;
18) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
19) wydawanie decyzji na sprzedaż napojów alkoholowych
1) kwestionariusz osobowy;
2) list motywacyjny;
3) CV z dokładnym opisem pracy zawodowej;
4) podpisane przez Kandydata oświadczenia:
a) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,
d) oświadczenie Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby aktualnie prowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko podinspektora w referacie Gospodarki Komunalnej , Rolnictwa i Ochrony Środowiska
5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
6) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w sytuacji, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019, poz. 1282), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
7) kopie innych dokumentów, które mogą mieć znacznie przy rozpatrywaniu oferty, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
1) pełny wymiar czasu pracy;
2) praca w godzinach: pn.: 9.00-1700, wt.- pt.: 730–1530
3) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
4) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Krzczonów;
5) miejsce pracy: budynek Urzędu Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7, częściowo praca w terenie;
6) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Krzczonów ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów tj. pokój nr 5 I piętro lub pocztą w terminie do dnia 17 marca 2020 roku, do godz. 15:00
Dokumenty aplikacyjne powinny być składane w zaklejonych kopertach z widocznym dopiskiem:
„ Podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska”
Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
Konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Krzczonów.
Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
I – etap obejmuje formalną analizę dokumentów,
II- etap stanowi merytoryczną oceną kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu konkursu. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Krzczonów.
Dodano do BIP dnia 06-03-2020 14:11:55