Dyrektor
Wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi.
Wymagania niezbędne.
- wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
- obywatelstwo polskie;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
- nieposzlakowana opinia;
- brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz brak zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej;
- wypełnienie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku Dyrektora Żłobka.
- bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych;
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- organizowanie pracy żłobka, zapewnienie prawidłowego wykonywania jego zadań;
- koordynowanie i nadzorowanie wykonywania zadań statutowych przez pracowników żłobka;
- kierowanie działalnością żłobka i reprezentowanie go na zewnątrz;
- zatrudnianie, zwalnianie i wynagradzanie pracowników żłobka;
- ustalanie wewnętrznej organizacji żłobka poprzez określenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników zatrudnionych na poszczególnych stanowiskach;
- zapewnienie pracownikom żłobka bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, a podopiecznym bezpiecznych i higienicznych warunków opieki;
- ustalanie harmonogramu rekrutacji dzieci do żłobka oraz przeprowadzanie procesu rekrutacji dzieci;
- opracowywanie rocznych planów finansowych i prowadzenie gospodarki finansowej żłobka w porozumieniu z Gminnym Zespołem Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Krzczonowie;
- gospodarowanie mieniem żłobka;
- realizacja zadań określonych w statucie żłobka;
Oferty kandydatów powinny zawierać:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
- (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
- własna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Samorządowego Żłobka w Krzczonowie;
- kwestionariusz osobowy;
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie* dokumentów poświadczających wykształcenie;
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie* dokumentów poświadczających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
- potwierdzone za zgodność z oryginałem świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie o zatrudnieniu;
- pisemne oświadczenie o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
- braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- dawaniu rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
- braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz braku zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej;
- wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- stanie zdrowia umożliwiającego wykonywanie pracy na stanowisku dyrektora żłobka.
- posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- nieposzlakowanej opinii;
- wyrażeniu zgody na udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji;
- miejsce pracy: Żłobek Samorządowy „Niezapominajka” w Krzczonowie, Żeromskiego 30, 23-110 Krzczonów (budynek parterowy);
- umowa o pracę w wymiarze do 1/4 etatu;
- przewidywany termin zatrudnienia — od 1 stycznia 2025 roku;
- umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony – sześć miesięcy, z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia jej na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku kierowniczym urzędniczym zatrudnienie wiąże się z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);
- wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 21 października 2024 . w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1638);
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami;
- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2024 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:
- osobiście w Urzędzie Gminy Krzczonów lub
- pocztą na adres: Urząd Gminy Krzczonów ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Samorządowego Żłobka „Niezapominajka” w Krzczonowie w terminie do dnia: 29 listopada 2024 roku, do 15:00.
- Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Krzczonów po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do sekretariatu urzędu.
- O zakwalifikowaniu do II etapu naboru - kandydaci zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krzczonów oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Krzczonów.
- Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu.
- Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Krzczonów odrębnym zarządzeniem:
- I etap: sprawdzenie przez komisję rekrutacyjną ofert kandydatów pod względem formalnym i zakwalifikowanie do II etapu;
- II etap: rozmowa kwalifikacyjna dotycząca zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Żłobka Samorządowego „Niezapominajka” w Krzczonowie oraz sprawdzająca wiedzę z przepisów prawa wymienionych w pkt. III. a, pkt 12 niniejszego ogłoszenia.
- Przed podjęciem zatrudnienia, kandydat będzie musiał przedstawić:
Zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w żłobku.
* Przez potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.
Na żądanie organu prowadzącego placówkę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dodano do BIP dnia 18-11-2024 17:09:48