Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Krzczonów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Dyrektor

Jednostka ogłaszająca
Żłobek Samorządowy "Niezapominajka" w Krzczonowie
Data ogłoszenia
2024-11-18
Termin składania dokumentów
2024-11-29
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne.

  1. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
  2. obywatelstwo polskie;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  8. rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
  9. brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz brak zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej;
  10. wypełnienie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  11. stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku Dyrektora Żłobka.
  12. bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych;
Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. organizowanie pracy żłobka, zapewnienie prawidłowego wykonywania jego zadań;
  2. koordynowanie i nadzorowanie wykonywania zadań statutowych przez pracowników żłobka;
  3. kierowanie działalnością żłobka i reprezentowanie go na zewnątrz;
  4. zatrudnianie, zwalnianie i wynagradzanie pracowników żłobka;
  5. ustalanie wewnętrznej organizacji żłobka poprzez określenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników zatrudnionych na poszczególnych stanowiskach;
  6. zapewnienie pracownikom żłobka bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, a podopiecznym bezpiecznych i higienicznych warunków opieki;
  7. ustalanie harmonogramu rekrutacji dzieci do żłobka oraz przeprowadzanie procesu rekrutacji dzieci;
  8. opracowywanie rocznych planów finansowych i prowadzenie gospodarki finansowej żłobka w porozumieniu z Gminnym Zespołem Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Krzczonowie;
  9. gospodarowanie mieniem żłobka;
  10. realizacja zadań określonych w statucie żłobka;
Wymagane dokumenty

Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
  2. (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
  3. własna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Samorządowego Żłobka w Krzczonowie;
  4. kwestionariusz osobowy;
  5. potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie* dokumentów poświadczających wykształcenie;
  6. potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie* dokumentów poświadczających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
  7. potwierdzone za zgodność z oryginałem świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie o zatrudnieniu;
  8. pisemne oświadczenie o:
    • pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym  z dostępem ograniczonym;
    • braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
    • dawaniu rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
    • braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz braku zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej;
    • wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
    • stanie zdrowia umożliwiającego wykonywanie pracy na stanowisku dyrektora żłobka.
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    • nieposzlakowanej opinii;
    • wyrażeniu zgody na udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji;
Warunki pracy
  1. miejsce pracy: Żłobek Samorządowy „Niezapominajka” w Krzczonowie, Żeromskiego 30, 23-110 Krzczonów (budynek parterowy);
  2. umowa o pracę w wymiarze do 1/4 etatu;
  3. przewidywany termin zatrudnienia — od 1 stycznia 2025 roku;
  4. umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony – sześć miesięcy, z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia jej na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku kierowniczym urzędniczym zatrudnienie wiąże się z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);
  5. wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia  z dnia 21 października 2024 .  w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1638);
  6. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami;
  7. obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2024 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:
    • osobiście w Urzędzie Gminy Krzczonów lub
    • pocztą na adres: Urząd Gminy Krzczonów ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Samorządowego Żłobka „Niezapominajka” w Krzczonowie w terminie do dnia: 29 listopada 2024 roku, do 15:00.
  2. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Krzczonów po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do sekretariatu urzędu.
  3. O zakwalifikowaniu do II etapu naboru - kandydaci zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krzczonów oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Krzczonów.
Uwagi
  1. Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu.
  2. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Krzczonów odrębnym zarządzeniem:
    • I etap: sprawdzenie przez komisję rekrutacyjną ofert kandydatów pod względem formalnym i zakwalifikowanie do II etapu;
    • II etap: rozmowa kwalifikacyjna dotycząca zagadnień zawartych w koncepcji funkcjonowania Żłobka Samorządowego „Niezapominajka” w Krzczonowie oraz sprawdzająca wiedzę z przepisów prawa wymienionych w pkt. III. a, pkt 12 niniejszego ogłoszenia.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia, kandydat będzie musiał przedstawić:

Zaświadczenie o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w żłobku.

* Przez potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.

Na żądanie organu prowadzącego placówkę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Załączniki
  • pdf 0,51 MB pobrano: 21 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Piotr Duma
    Dodano do BIP dnia 18-11-2024 17:09:48