Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Krzczonów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Krzczonów Spokojna 7 23-110 Krzczonów
Data ogłoszenia
2021-03-15
Termin składania dokumentów
2021-03-24
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydata:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku;
  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych; o ochronie przyrody; o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  • biegła obsługa komputera;
  • nieposzlakowana opinia;

Dodatkowe wymagania od kandydata:

  • dobra organizacja pracy własnej;
  • odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań;
  • znajomość prowadzenia dokumentacji w zakresie ochrony środowiska i rolnictwa,
  • prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków
  • nadzorowanie upraw maku niskomorfinowego – zgodnie z wymogami ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
  • przeprowadzanie działań wynikających z ustawy o ochronie roślin uprawnych;
  • realizacja zadań wynikających z przepisów o ochronie przyrody i ochronie środowiska; prowadzenie ewidencji substancji szkodliwych;
  • prowadzenie postępowań dotyczących wycinki drzew;
  • wydawanie kart drogowych dla kierowców i operatorów sprzętu;
  • ewidencjonowanie czasu pracy kierowców, zużycia paliwa i rozliczanie rachunków pobranych na zakup paliwa;
  • organizacja współpracy z sołectwami, przyjmowanie i przedkładanie do projektu budżetu wniosków o utworzeniu funduszu sołeckiego, czuwanie nad terminowością przedkładania wniosków;
  • wydawanie zaświadczeń, sporządzanie zeznań świadków na okoliczność pracy w gospodarstwie rolnym oraz uwierzytelnienie oświadczeń do spraw rentowych i emerytalnych;
  • sporządzanie umów dzierżawy pomiędzy rolnikami indywidualnymi do celów rentowych;
  • szacowanie strat w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej i przekazywania danych do LUW w Lublinie;
  • nadzór i organizowanie likwidacji dzikich wysypisk śmieci;
  • prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków oraz umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości z terenu gminy Krzczonów;
  • czynności związane z ochroną i utrzymaniem obiektów zabytkowych;
  • sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej;
  • wydawanie decyzji w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanej inwestycji;
  • administrowanie w zakresie łowiectwa, współdziałanie z dzierżawcami lub zarządcami obwodów łowieckich w zagospodarowywaniu łowieckim gminy;
  • wydawanie zezwoleń dotyczących prawa czasowego wstępu i zajmowania nieruchomości do przeprowadzenia robót i badań geologicznych;
  • prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
  • wydawanie decyzji na sprzedaż napojów alkoholowych
Wymagane dokumenty

1. Kwestionariusz osobowy;

2. List motywacyjny;

3. CV  z dokładnym opisem pracy zawodowej;

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy, w przypadku pozostawania
w stosunku pracy – zaświadczenie o zatrudnieniu,

6. Podpisane przez Kandydata oświadczenia: 

a) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

b) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

c) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,

d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji na stanowisku objętym niniejszym naborem, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 24.10.1995 r. oraz ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.).

7. Kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w sytuacji, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019, poz. 1282),

8. Kopie innych dokumentów, które mogą mieć znacznie przy rozpatrywaniu oferty,

Wszystkie dokumenty kandydata powinny być przez niego własnoręcznie podpisane. Kserokopie dokumentów dołączonych do aplikacji należy potwierdzić klauzulą
„za zgodność z oryginałem” opatrzoną czytelnym podpisem kandydata.

Kwestionariusz osobowy jest do pobrania na stronie bip.krzczonow.pl

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Warunki pracy
  1. Pełny wymiar czasu pracy;
  2. Praca w godzinach: pn.: 9.00-1700, wt.- pt.: 730–1530
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  4. Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Krzczonów;
  5. Miejsce pracy: budynek Urzędu Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7,   częściowo praca w terenie;
  6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Krzczonów ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów  tj.  pokój nr 5, I piętro lub pocztą w terminie do dnia 24 marca 2021 roku, do godz. 15:30

Dokumenty aplikacyjne powinny być składane w zaklejonych kopertach z widocznym dopiskiem:

„Podinspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej , Rolnictwa i Ochrony Środowiska”

Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wszystkie dokumenty kandydata powinny być przez niego własnoręcznie podpisane. Kserokopie dokumentów dołączonych do aplikacji należy potwierdzić klauzulą
„za zgodność z oryginałem” opatrzoną czytelnym podpisem kandydata.

Kwestionariusz osobowy jest do pobrania na stronie bip.krzczonow.pl

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Uwagi

Konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Krzczonów.
Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:

I – etap obejmuje formalną analizę dokumentów,

II- etap stanowi merytoryczną oceną kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu naboru.

Załączniki
  • doc pobrano: 1 raz
  • pdf pobrano: 52 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Karolina Chmiel
    Dodano do BIP dnia 15-03-2021 16:39:47