Podinspektor w Referacie Inwestycji, Budownictwa i Nieruchomości
wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe
c) staż pracy zawodowej minimum 1 rok na podobnym stanowisku ,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
e) nie była skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia,
wiedza o samorządzie gminnym, znajomość następujących dokumentów: ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich; dokumentów i aktów prawnych dotyczących perspektywy finansowej 2014-2020, biegła znajomość obsługi komputera.
1. pozyskiwanie dla gminy krajowych źródeł finansowania oraz funduszy UE,
2. współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie identyfikowania inwestycji i działań przeznaczonych do współfinansowania,
3. informowanie komórek i jednostek pomocniczych urzędu o programach pomocowych krajowych, UE oraz innych instytucji i organizacji,
4. współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych
w tym funduszy z UE,
5. sporządzanie wniosków o dotacje,
6. przygotowywanie dokumentacji i projektów (programów) pozwalających na pozyskiwanie funduszy pomocowych krajowych i unijnych,
7. opracowywanie projektów planów i programów dot. pozyskiwania środków pomocowych służących rozwojowi gminy,
8. współpraca z innymi referatami, samodzielnymi stanowiskami pracy i kierownikami jednostek organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw,
9. koordynacja zadań ujętych w planach strategicznych rozwoju gminy,
10. opracowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady rady,
11. przygotowywanie ocen, analiz i informacji na użytek kierownictwa urzędu oraz Rady Gminy,
12. rozliczanie otrzymanych przez gminę środków pomocowych,
13.weryfikacja wniosków w zakresie wdrażanych projektów inwestycyjnych,
a) list motywacyjny,
b) CV z opisem pracy zawodowej,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
i) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
1. Pełny wymiar czasu pracy
2. Praca w godzinach: pn.: 900- 1700, wt.-pt.: 730-1530
3. Możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony,
4. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem,
5. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.
6. Miejsce pracy:budynek Urzędu Gminy Krzczonów, u. Spokojna 7,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy Krzczonów, 23-110 Krzczonów, ul. Spokojna 7, pokój nr 5 (sekretariat). Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko ds pozyskiwania środków pomocowych ”.
Termin składania ofert: do dnia 20 lipca 2020 r. r. godz. 10.00 – decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
W okresie 1 tygodnia od upływu terminu składania ofert kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Krzczonów oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzczonów.
Dodano do BIP dnia 10-07-2020 08:16:36