Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Krzczonów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor w Referacie Finansowo –Budżetowym Urzędu Gminy Krzczonów

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Krzczonów Spokojna 7 23-110 Krzczonów
Data ogłoszenia
2018-10-18
Termin składania dokumentów
2018-10-29
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe prawnicze lub wyższe i 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych
  3. korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. nieposzlakowana opinia
  7. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; Ordynacja podatkowa, o podatkach i opłatach lokalnych , o podatku rolnym; o podatku leśnym, o opłacie skarbowej, o Finansach publicznych, o Rachunkowości, znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  8. umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych,
Zakres obowiązków
  1. Wymiar i pobór podatku: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych i podatku od posiadania psów, i wystawianie nakazów, decyzji płatniczych.
  2. Prowadzenie rachunkowości podatkowej w zakresie podatków wymienionych w punkcie 1.
  3. Kontrola finansowo – rachunkowa sołtysów, inkasentów w zakresie pobierania w/w podatków.
  4. Rozliczanie sołtysów z zebranych podatków.
  5. Wymiar podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości osób prawnych.
  6. Wymiar podatku od środków transportowych.
  7. Wprowadzanie zmian w podstawach opodatkowania z uwagi na zmianę wielkości gospodarstwa lub nieruchomości.
  8. Wydawanie decyzji o odpowiedzialności podatkowej osób trzecich.
  9. Sporządzanie protokołów o stanie majątkowym podatnika.
  10. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych na zaległości w spłacie podatków wymienionych w pkt.1.
  11. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
  12. Zbieranie i wykorzystywanie materiału informacyjnego dla zabezpieczenia powszechności opodatkowania w zakresie podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych i od posiadania psów.
  13. Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji podatników.
  14. Prowadzenie rejestrów wymienionych oraz przepisów i odpisów.
  15. Naliczanie prowizji dla sołtysów.
  16. Przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  17. Bieżące księgowanie należności nie przypisanych podatków: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych i od posiadania psów.
  18. Weryfikacja ilości pojazdów podlegających opodatkowaniu.
  19. Potwierdzanie oświadczeń rolników wymaganych przez notariusza celem zakupu ziemi – zgodnie z ustawą o kształtowaniu ustroju rolnego.
  20. Okresowe uzgadnianie ewidencji analitycznej podatków a księgowością syntetyczną.
  21. Przedkładanie Skarbnikowi Gminy niezbędnych danych do sporządzenia sprawozdań budżetowych w terminach określonych dla jednostek budżetowych.
  22. Obsługa podatku akcyzowego zawartego  w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny- opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
  2. życiorys zawodowy (CV) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;
  5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
  10. klauzula informacyjna dla kandydata,
  11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  12. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 

Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, klauzula informacyjna oraz wzór kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie internetowej https://ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl  

Warunki pracy

1. Pełny wymiar czasu pracy.

2. Praca w budynku Urzędu Gminy ul. Spokojna 7.

3. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.

4. Możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu wrześniu 2018 r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne: należy złożyć osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7,  23-110 Krzczonów,  pokój nr 5 (sekretariat). Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko podinspektora w referacie Finansowo-Budżetowym ”.

Termin składania ofert: do dnia 29 października 2018 r. do  godz. 15:00 – decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

Uwagi

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.  W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony do (6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krzczonów oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzczonów.

Załączniki
  • docx pobrano: 8 razy
  • docx pobrano: 34 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Robak
    Dodano do BIP dnia 18-10-2018 14:29:46