Podinspektor w referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
wyższe
a) obywatelstwo polskie
b) pełna zdolność do czynności prawnych
c) korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) nieposzlakowana opinia,
g) znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
h) znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
i) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
j) znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
k) znajomość ustawy o ochronie przyrody;
l) znajomość ustawy –Prawo łowieckie
ł) umiejętność obsługi komputera i systemów informatycznych,
- Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Obsługa selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
- Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi,
- Dokonywanie analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,
- Prowadzenie właściwej ewidencji,
- Koordynowanie wykonywania obowiązków ustawowych przez właścicieli nieruchomości,
- Prowadzenie postępowania i przygotowywanie projektów decyzji ustalającej obowiązek uiszczania opłat za odbieranie odpadów komunalnych lub zbiorników bezodpływowych,
- Przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Prowadzenie postępowań dotyczących wycinki drzew.
- Nadzorowanie upraw maku niskomorfinowego – zgodnie z wymogami ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
- Prowadzenie spraw związanych z rolnictwem i klęskami żywiołowymi w rolnictwie, szacowanie strat w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej.
- Organizowanie szkoleń, konkursów i akcji z zakresu rolnictwa, ekologii i promowania ochrony środowiska,
- Wydawanie zezwoleń dotyczących prawa czasowego wstępu i zajmowania nieruchomości do przeprowadzenia robót i badań geologicznych,
- Wydawanie zaświadczeń, sporządzanie zeznań świadków na okoliczność pracy w gospodarstwie rolnym,
- Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej,
- Sporządzanie umów dzierżawy pomiędzy rolnikami indywidualnymi,
- Współpraca ze służbami weterynaryjnymi,
- Wydawanie decyzji w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanej inwestycji,
- Administrowanie w zakresie łowiectwa, współdziałanie z dzierżawcami lub zarządcami obwodów łowieckich w zagospodarowywaniu łowieckim gminy,
- Czynności związane z ochroną i utrzymaniem obiektów zabytkowych,
- Administrowanie stroną internetową Gminy Krzczonów.
a) list motywacyjny- opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznymn podpisem;
b) życiorys zawodowy (CV) - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
d) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;
e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
g) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku;
j) klauzula informacyjna dla kandydata,
k) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
l) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, klauzula informacyjna oraz wzór kwestionariusza osobowego - załącznik do ogłoszenia
1. Pełny wymiar czasu pracy
2. Praca w budynku Urzędu Gminy ul. Spokojna 7,
3. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.
4. Możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony,
W miesiącu sierpniu 2018 r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: należy złożyć osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów, pokój nr 5 (sekretariat). Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko podinspektora w referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska ”.
Termin składania ofert: do dnia 24 września 2018 r. do godz. 15:00 – decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony do (6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krzczonów oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzczonów.
Dodano do BIP dnia 13-09-2018 15:10:27