Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Krzczonów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor w referacie Gospodarki Komunalnej , Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Krzczonów Spokojna 7 23-110 Krzczonów
Data ogłoszenia
2019-10-31
Termin składania dokumentów
2019-11-12
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, rolnictwa, nauk przyrodniczych lub wyższe i co najmniej 6 m-cy doświadczenia pracy w administracji publicznej.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innych państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku;
  5. Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, o ochronie przyrody, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, fundusz sołecki, Kodeks postępowania administracyjnego, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
  6. Biegła obsługa komputera;
  7. Nieposzlakowana opinia;

Wymagania dodatkowe:

  1. Dobra organizacja pracy własnej;
  2. Odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań;
  3. Znajomość prowadzenia dokumentacji w zakresie ochrony środowiska i rolnictwa.
  4. Prawo jazdy kat. B. 
Zakres obowiązków
  1. Nadzorowanie upraw maku niskomorfinowego – zgodnie z wymogami ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
  2. Przeprowadzanie działań wynikających z ustawy o ochronie roślin uprawnych;
  3. Realizacja zadań wynikających z przepisów o ochronie przyrody i ochronie środowiska, prowadzenie ewidencji substancji szkodliwych;
  4. Prowadzenie postępowań dotyczących wycinki drzew;
  5. Wydawanie kart drogowych dla kierowców i operatorów sprzętu;
  6. Ewidencjonowanie czasu pracy kierowców, zużycia paliwa i rozliczanie rachunków pobranych na zakup paliwa;
  7. Organizacja współpracy z sołectwami, przyjmowanie i przedkładanie do projektu budżetu wniosków o utworzeniu funduszu sołeckiego, czuwanie nad terminowością przedkładania wniosków; 
  8. Wydawanie zaświadczeń, sporządzanie zeznań świadków na okoliczność pracy w gospodarstwie rolnym oraz uwierzytelnienie oświadczeń do spraw rentowych i emerytalnych;
  9. Sporządzanie umów dzierżawy pomiędzy rolnikami indywidualnymi do celów rentowych;
  10. Szacowanie strat w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej i przekazywania danych do LUW w Lublinie;
  11. Realizacja zadań zmierzających do  zachowania czystości i porządku na terenie gminy wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krzczonów ustanowionego uchwałą Rady Gminy;
  12. Przyjmowanie deklaracji o wysokości  opłaty za gospodarowanie odpadami  komunalnymi;
  13. Księgowanie wpłat za opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  14. Windykacja należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  15. Nadzór i organizowanie  likwidacji dzikich wysypisk śmieci;
  16. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków oraz umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości z terenu gminy Krzczonów;
  17. Czynności związane z ochroną i utrzymaniem obiektów zabytkowych;
  18. Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem cmentarzy wojennych i miejsc pamięci narodowej;
  19. Wydawanie decyzji w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanej inwestycji;
  20. Administrowanie w zakresie łowiectwa, współdziałanie z dzierżawcami lub zarządcami obwodów łowieckich w zagospodarowywaniu łowieckim gminy;
  21. Wydawanie zezwoleń dotyczących prawa czasowego wstępu i zajmowania nieruchomości do przeprowadzenia robót i badań geologicznych;
  22. Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej.
Wymagane dokumenty
  1. Kwestionariusz osobowy;
  2. List motywacyjny;
  3. CV  z dokładnym opisem pracy zawodowej;
  4. Podpisane przez Kandydata oświadczenia: Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia; Oświadczenie Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby aktualnie prowadzonego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko podinspektora w referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska;
  5. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie od aktualnego pracodawcy o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
  6. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
  7. Kopia dokumentów poświadczające znajomość języka polskiego – dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
  8. Kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w sytuacji, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019, poz. 1282), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
  9. Kopie innych dokumentów, które mogą mieć znacznie przy rozpatrywaniu oferty, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;

Kwestionariusz osobowy oraz druk klauzuli informacyjnej jest do pobrania na stronie https://ugkrzczonow.bip.lubelskie.pl

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Warunki pracy
  1. Pełny wymiar czasu pracy;
  2. Praca w godzinach: pn.: 9.00-1700, wt.- pt.: 730–1530
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  4. Wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Krzczonów;
  5. Miejsce pracy: budynek  Urzędu Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7,   częściowo praca w terenie;
  6. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Krzczonów ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów tj.  pokój nr 5 I piętro (sekretariat) lub pocztą w terminie do dnia 12 listopada 2019 roku, do godz. 14:00

(UWAGA: w przypadku przesyłki listownej  liczy się data wpływu do tut. urzędu).

 Dokumenty aplikacyjne powinny być składane w zaklejonych kopertach z widocznym dopiskiem:

 „ Podinspektor w referacie Gospodarki Komunalnej , Rolnictwa i Ochrony Środowiska”

Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy Krzczonów.
Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:

I – etap obejmuje formalną analizę dokumentów,

II- etap stanowi merytoryczną oceną kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie II etapu konkursu. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Krzczonów.

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Katarzyna Bryda
Dodano do BIP dnia 31-10-2019 15:31:17