Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Krzczonów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. naliczania opłat w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Symbol oferty
1/2017
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Krzczonów Spokojna 7 23-110 Krzczonów
Data ogłoszenia
2017-09-27
Termin składania dokumentów
2017-10-09
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,

b) wykształcenie wyższe,

c) staż pracy zawodowej minimum 6 miesięcy na stanowisku urzędniczym

d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

g) nieposzlakowana opinia,

Wymagania dodatkowe:

a) bardzo dobra znajomość obsługi komputera: pakietu Microsoft Office, w tym Excel, Word,

b) umiejętność czytania treści map zasadniczych oraz projektów technicznych,

c) znajomość topografii terenu gminy, znajomość zagadnień eksploatacji sieci i przyłączy wodno- kanalizacyjnych,

d) znajomość podstawowych zasad projektowania i wykonawstwa sieci oraz przyłączy wodno- kanalizacyjnych,                              

e) predyspozycje osobowościowe (zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, dokładność, dyspozycyjność),

f) znajomość ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę  i odprowadzaniu ścieków,   o gospodarce nieruchomościami, zamówieniach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kpa,

g) prawo jazdy kat B                                                                 

Zakres obowiązków

- naliczanie, pobór opłat oraz taryf za wodę i ścieki oraz egzekucja należności,

- przygotowywanie odbiorcom wody umów w sprawie dostawy wody i odbioru ścieków,

- przygotowywanie projektów umów i zleceń z zakresu utrzymania wodociągów,

- przygotowywanie informacji, ankiet i sprawozdań dot. gospodarki wodno-ściekowej na zajmowanym stanowisku,

- prowadzenie postępowań dotyczących wycinki drzew,

- prowadzenie postępowań dotyczących wydawania warunków technicznych na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,

- analiza oraz przygotowywanie propozycji taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków,

-przygotowywanie projektów uchwał oraz innych aktów prawnych w zakresie funkcjonowania  referatu,                                                                                                                                                                                    

- wykonywanie zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

- administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej oraz stroną internetową Gminy Krzczonów                          

Wymagane dokumenty

a) list motywacyjny,

b) życiorys (CV)  z opisem pracy zawodowej.

c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

d) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia

e) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,

f) kserokopia dowodu osobistego,

g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni  praw publicznych,

h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.

j) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.                                          

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922. oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn.zm.)”.                                                    

Warunki pracy

1. Pełny wymiar czasu pracy – 40 godzin,

2. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia

3. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem,

4. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy Krzczonów, , ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów pokój nr 5 (sekretariat). Oferty muszą znajdować się  w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko referenta ds. naliczania opłat”

Termin składania ofert: do dnia  9 października 2017 r. do godz. 15:15 – decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

Uwagi: W okresie do 1 tygodnia od upływu terminu składania ofert kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Krzczonów oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzczonów.

Załączniki
  • docx pobrano: 24 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Monika Drapsiak
    Dodano do BIP dnia 27-09-2017 13:55:45