Referent ds. naliczania opłat w Referacie Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
wyższe
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) staż pracy zawodowej minimum 6 miesięcy na stanowisku urzędniczym
d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia,
Wymagania dodatkowe:
a) bardzo dobra znajomość obsługi komputera: pakietu Microsoft Office, w tym Excel, Word,
b) umiejętność czytania treści map zasadniczych oraz projektów technicznych,
c) znajomość topografii terenu gminy, znajomość zagadnień eksploatacji sieci i przyłączy wodno- kanalizacyjnych,
d) znajomość podstawowych zasad projektowania i wykonawstwa sieci oraz przyłączy wodno- kanalizacyjnych,
e) predyspozycje osobowościowe (zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, dokładność, dyspozycyjność),
f) znajomość ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków, o gospodarce nieruchomościami, zamówieniach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kpa,
g) prawo jazdy kat B
- naliczanie, pobór opłat oraz taryf za wodę i ścieki oraz egzekucja należności,
- przygotowywanie odbiorcom wody umów w sprawie dostawy wody i odbioru ścieków,
- przygotowywanie projektów umów i zleceń z zakresu utrzymania wodociągów,
- przygotowywanie informacji, ankiet i sprawozdań dot. gospodarki wodno-ściekowej na zajmowanym stanowisku,
- prowadzenie postępowań dotyczących wycinki drzew,
- prowadzenie postępowań dotyczących wydawania warunków technicznych na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
- analiza oraz przygotowywanie propozycji taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków,
-przygotowywanie projektów uchwał oraz innych aktów prawnych w zakresie funkcjonowania referatu,
- wykonywanie zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej oraz stroną internetową Gminy Krzczonów
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z opisem pracy zawodowej.
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia
e) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
f) kserokopia dowodu osobistego,
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
j) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922. oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn.zm.)”.
1. Pełny wymiar czasu pracy – 40 godzin,
2. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia
3. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem,
4. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy Krzczonów, , ul. Spokojna 7, 23-110 Krzczonów pokój nr 5 (sekretariat). Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko referenta ds. naliczania opłat”
Termin składania ofert: do dnia 9 października 2017 r. do godz. 15:15 – decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Uwagi: W okresie do 1 tygodnia od upływu terminu składania ofert kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Krzczonów oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzczonów.
Dodano do BIP dnia 27-09-2017 13:55:45