Podinspektor w Referacie Finansowo- Budżetowym
Wyższe
1) Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) doświadczenie zawodowe,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
e) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia,
2) Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem,
b) umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) znajomość ustaw:
– ustawy o finansach publicznych,
– ustawy o rachunkowości,
– ustawy o podatku od towarów i usług,
– przepisów w zakresie sprawozdawczości budżetowej.
- Bieżące wprowadzanie danych do ksiąg rachunkowych (ewidencji syntetycznej i analitycznej - wg paragrafów klasyfikacji budżetowej) jednostki budżetowej, Organu i inwestycji przy użyciu programu komputerowego z zachowaniem warunków określonych w art.24 ustawy o rachunkowości.
- Bieżące wprowadzanie danych do ksiąg rachunkowych dla projektów finansowanych ze środków unijnych przy użyciu programu komputerowego z zachowaniem warunków określonych w art.24 ustawy o rachunkowości.
- Prowadzenie analityki dochodów i wydatków.
- Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń podatku VAT.
- Prowadzenie ewidencji i bieżąca analiza rozrachunków z kontrahentami.
- Bieżąca analiza rozrachunków.
- Bieżące wprowadzanie danych do ksiąg rachunkowych Organu.
- Prowadzenie spraw z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Pracowniczych.
- Sporządzanie obowiązujących wydruków.
- Przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań budżetowych dla jednostki Urzędu Gminy oraz Organu.
- Weryfikacja sald na dzień 31 grudnia każdego roku dla aktywów i pasywów określonych w instrukcji inwetaryzacyjnej.
- Wykonywanie obowiązków w zakresie kontroli finansowej zgodnie z ustaleniami wewnętrznymi.
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) inne kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
f) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z RODO,
j) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
- pełny wymiar czasu pracy;
- praca w godzinach: pn.: 9.00-1700, wt.- pt.: 730–1530
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Krzczonów;
- miejsce pracy: budynek Urzędu Gminy Krzczonów, ul. Spokojna 7, ( I piętro)
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Krzczonów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub listownie na adres: Urząd Gminy Krzczonów, 23-110 Krzczonów, ul. Spokojna 7, pokój nr 5 (sekretariat). Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Konkurs na stanowisko podinspektora w Referacie Finansowo-Budżetowym” . Termin składania ofert: do dnia 3 grudnia 2020 r. do godz. 1530 – decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Krzczonów oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Krzczonów.
Dodano do BIP dnia 23-11-2020 15:05:51